Organizačně…

Na této stránce se podíváme jak bude tábor probíhat.

Tábor bude rozdělen do tří částí které se budou v různých intervalech střídat.
1. Airsoftovou část kde se dostaneme do doby před apokalypsou, kdy na zemi probíhala poslední velká válka.
2. Roleplay (RP) část, která se bude odehrávat v době po apokalypse tedy naší táborové současnosti.
3. „Civilní“ mimoherní část, která nastane v době oběda, nebo během noci pokud nebude řečeno jinak (noční akce, oběd na herní ploše…)

1. Airsoftová část
Těchto programových bloků bude v průběhu tábora několik. Během nich se přesuneme do lesa, kde budeme svádět bitvy pomocí airsoftových zbraní. Protože se přesuneme v časové ose do doby před apokalypsu, je vhodné vzít si s sebou na tyto akce maskáče a pokud máte i vybavení, jelikož zde bojují příslušníci armád, popřípadě partyzánských oddílů. Na tábor si můžete vzít zbraně libovolného typu (Manuální, elektrické, plynové) jen myslete na vhodnost civilizované síly zbraně. Je velice pěkné když vaše zbraň pokácí jedním výstřelem tři stromy v řadě, ale hrát se s ní potom moc nedá…
V průběhu těchto akcí platí povinnost mít zakrytou většinu těla oblečením (dlouhé nohavice a rukávy).
Ideální je mít na sobě několik vrstev volnějšího oblečení. U účastníků mladších 15. let doporučujeme pořídit ochranu celého obličeje (masku, kuklu, minimálně šátek).
Pro všechny hráče i organizátory platí povinnost od vyhlášení nabití zbraní až do příchodu do tábora s vybitými a zajištěnými zbraněmi mít ochranu očí.

2. RP
Jak bylo psáno tyto bloky se budou odehrávat po apokalypse v táboře a jeho okolí.
Každý hráč bude hrát za svou vytvořenou postavu a tvořit její příběh – obchodovat, komunikovat s ostatními, krást, bojovat, zkrátka co bude pro jeho postavu typické a v dané chvíli vhodné.
V těchto částech budeme používat LARPové zbraně – tedy měkčené zbraně na blízko a střelné zbraně jako jsou luky, kuše a NERFky. V této části je zakázáno používat airsoftové zbraně, a proto není nutné mít ochranu očí a obličeje.

3. Mimoherní část
V této části budou probíhat všechny činnosti přímo nesouvisející se hrou.
Přechod z herní části dne do mimoherní bude jasně oznámen a je zakázáno během ní řešit spory postav, nebo předávat herní informace (informace a spory mají postavy ne hráči).